GERÇEK VE SIRADIŞI BİLGİLER,İLGİNÇ HİKAYELER VE ÖZGÜN YORUMLARLA SİTEMİZ HİZMETİNİZDEDİR...

22 Mayıs 2013 Çarşamba

SAYGI

   Bir gün meşhur Alman devlet adamı Hindenburg bir köy okulunu ziyaret etmişti.Bir sınıfa girdi.Öğretmen ders anlatıyordu.Hiçbir şey olmamış gibi dersine devam etti.Öğretmenin tavrı,bu mağrur adama çok dokunmuştu;ama hiç sesini çıkarmadan dersin sonuna kadar bekledi.Öğretmen,öğrenciler sınıfı terk ettikten sonra Hindenburg'un huzuruna koşup gerekli hürmet ve saygıyı gösterdi.Hindenburg'un "Niçin ben içeriye girince çocukların yanında bu saygıyı göstermedin?"sorusuna da "Efendim,biz öğrencilere Allah'tan sonra saygı gösterilecek kişinin öğretmen olduğunu telkin ediyoruz.Eğer onların yanında ben size şimdiki gibi davransaydım,hemen üçüncülüğe düşer ve telkinlerimle tavırlarım birbirine uygun olmadığı için gözlerinden de düşerdim"dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder