GERÇEK VE SIRADIŞI BİLGİLER,İLGİNÇ HİKAYELER VE ÖZGÜN YORUMLARLA SİTEMİZ HİZMETİNİZDEDİR...

28 Nisan 2013 Pazar

ANNEME MEKTUP

Söyler misin anneciğim
Bütün gece parıldayan aydede
Gündüz olunca
Yığılıp kalıyor olmalı yorgunluktan
Peki ne zaman yapacağı işleri öğrenmek için
Okula gidiyor yıldızlarla birlikte
Gökyüzünde?
Söyler misin anneciğim
Bütün gün bizi aydınlatan güneş
Gece olup uyuduğu zaman
Hangi çalar saati kuruyor da başucuna
Erkenden uyanarak her sabah
Uyandırıyor bizi de hiç geç kalmadan
Yeni güne
Cıvıldaşan kuşlarla birlikte?
Biliyor musun anneciğim
Bütün kainatı yaratan Rabbim
Seni de benim için yaratmış olmalı
Bana anne ol diye
Beni de şunun için yaratmış herhalde
Çocuk ol
Kuşlarla dua et diye
Biliyorum hepimiz Allah içiniz
Sen de
İyi ki annemsin
Varsın diye hep Allah'a şükrediyorum
Ve seni seviyorum anneciğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder